Bemutatjuk a leggyakrabban elkövetett hibákat az influencer kampány során!

Influencer Toplista

Ahol az influencerek és a márkák találkoznak

Influencer vagyok

Influencerként regisztrálj az Influencer Toplistára, vagy jelentkezz Influencer Programunkba, hogy a márkák rád találjanak!

Influencert keresek

Megtaláljuk a tökéletes véleményvezért influencer marketing kampányodhoz, segítünk, hogy visszautasíthatatlan ajánlatot adhass!

A leggyakrabban elkövetett hibák az influencer kampányok során

Egy sikeres influencer kampány növelheti az értékesítést, a márka ismertségét, illetve az elkötelezettséget is. Ahhoz azonban, hogy a kampány a lehető legjobban sikerüljön, érdemes ismerni a leggyakrabban elkövetett hibákat, hogy a kampány lefolyása alatt mindenképp el tudd őket kerülni! 

Bemutatjuk a leggyakrabban elkövetett hibákat az influencer kampány során!

Az influencer marketing gyorsan vált az egyik leghatékonyabb stratégiává a márka ismertségének kialakításában, így a marketingesek előszeretettel alkalmazzák. Az influencer marketing stratégiákat használó marketingesek 94 százaléka úgy véli, hogy az ilyen jellegű kampányok rendkívül hatékonyak.

Egy másik kutatás szerint a YouTube-rajongók a YouTube-befolyásolók véleményét 17-szer többre értékelik, mint a hagyományos hírességekét.

 

Figyelembe véve a fent említett adatokat nem csoda, hogy a marketingesek egyre inkább magukévá teszik az influencer márkaépítési stratégiákat üzleti céljaik elérése érdekében.

Sajnos azonban az influencer marketing stratégia kialakítása során – bármilyen nagy tapasztalattal is rendelkezik az adott vállalat – könnyedén követhetünk el hibákat, melyek a kampány sikertelenségéhez is vezethetnek. Szerencsére ezek könnyen elkerülhetők, ha tisztában vagy a leggyakoribb hibákkal. Ez a cikk 10 influencer marketing hibát vázol fel, melyek ha észben tartasz, nem érhet csalódás a kampány végén.

 

1. Az influencer marketing hibás csatornákon történő használata

Az influencer marketing nem egyformán hatékony minden csatornán. A hatékonyság a csatornától függően változik, illetve attól függően is, hogy az ügyfelek milyen céllal indítják a kampányt és a célközönség figyelembe vétele is fontos ebben az esetben.

 

Például, a Z generáció tagjai számára tervezett influencer marketing kampány kevésbé lesz hatékony, ha Facebookon és Twitteren hajtják végre, mint az Instagramon. Ez azért van, mert a Z generációs piac túlnyomórészt az Instagram használatát részesíti előnyben. Ezzel szemben az X generáció bevonására tervezett influencer marketing kampány valószínűleg hatékonyabb lesz a LinkedIn-en vagy a Facebookon.

 

2. Elhanyagolod az elemzések használatát a teljesítmény méréséhez

Az egyetlen módja annak, hogy valóban tudjuk, hogy az influencer marketing kampány hatékony-e egy analitikai platform használata az eredmények méréséhez. A teljesítmény mérésének szükségessége különösen igaz azokra, akik érdeklődnek az Instagram alapú befolyásoló marketing kampányok iránt.

 

Az Owlmetrics-t egy remek lehetőség a teljesítmény mérésére. Ez az Instagram-elemző eszköz segít megérteni, hogy a befolyásolók valóban létrehozzák-e azokat a célokat és elkötelezettségeket, amelyeket a cég remélt.

 

3. Nem kommunikálsz a kiválasztott influencerekkel

Amikor befolyásolókkal dolgozol fontos, hogy az elvárások kristálytiszták legyenek. A véleményvezéreknek rövid tájékoztatást kell kapniuk, amely tartalmazza a kampány célját és a teljesítmény mérésének módját.

 

Fontos emellett, hogy a kampány véleményvezérei azt érezzék a munka során, hogy egyenlő félként kezeled őket, illetve nem szólsz bele túlságosan a munkájukba. Az influencerek ismerik a saját közönségüket, ahogyan te is ismered a saját cégedet – hagyd, hogy végezzék a munkájukat!

 

4. Egyetlen sikertelen kísérlet miatt kerülöd az influencer marketinget

Egyetlen ésszerű marketingszakértő sem hagyná el az e-mail marketinget, mert egy e-mail marketing kampány nem volt sikeres. Hasonlóképpen, a marketingszakemberek soha nem kerülhetik el az influencer marketinget, mert egy kampány nem volt sikeres.

 

Ehelyett használd a meglévő adatokat a következő kampányhoz, és tanulj a hibáidból! Próbáld meg megtudni, hogy miért nem sikerült a kampány, hogy a csapat ne kövessen el hasonló hibákat, amikor elindít egy újabb influencer marketing kampányt. A sikertelenségekből való tanulás kulcsfontosságú a kampány sikerességéhez.





Kapcsolódó cikkek:

Néhány hasznos tanács, ha szeretnél te is sikeres lenni az influencerek között.

Tovább

Sokszor azt gondolhatjuk, hogy milyen egyszerű lehet az influencerek világa és élete. Ez egy tévgondolat, ugyanis nagyon sok mindennek kell megfelelniük és koránt sem annyira egyszerű ez. Hogyan lesz...

Tovább

Szeretnéd tudni az influencer marketing területét mely változások érintik 2021-ben? Milyen trendet érdemes követned? A következő cikkünkből minden kiderül!

Tovább
Csatlakozz hozzánk!

Szolgáltatásaink

Influencer Toplista

Kerülj fel a legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplistákra ingyenesen, hogy a márkák szeme előtt maradhass. Szerkeszd saját adatlapodat korlátok nélkül!

Regisztrálok
szolg
Influencer Program

Jelentkezz Influencer Programunkba, kerülj fel Toplistáinkra, válogass influencer marketing munkák tucatjai közül! Csináld nap mint nap azt, amiért rajongsz!

Jelentkezem
szolg
Márkáknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a márkádhoz, üzenetedhez és elképzeléseidhez leginkább passzoló influencereket! Álmodd meg, mi segítünk a megvalósításban!

Ajánlatkérés
szolg
Kiemelt helyek

Influencerként úgy érzed, még nem aknáztál ki minden lehetőséget? Válogass az Influencer Toplista kiemelt helyei közül, hogy megkerülhetetlen légy!

Tovább
szolg
Influencer Toplisták

A legnagyobb magyar influencerek listája

Instagram toplista
  Név Követők
1. Almádi Gréti 0
2. Berta Bianca 0
3. Our Dream Tour 0
4. 0
5. Palvin Barbara 0
6. Kovács Patrícia 0
7. Tóth Renátó 0
8. TheBiebersOfficial 0
9. 0
10. Dzsudzsák Balázs 0
Tovább a teljes listára
Híreink

Cikkek

Érdekel az Instagram Influencerek világa és szívesen kipróbálnád magad benne? Így kezd neki!

Tovább

Szükséges, hogy egy influencer foglalkozzon a marketinggel vagy ő maga a marketing? ?Mikor kell beszélni influencer marketingről? És mi az a influencer marketing?

Tovább

Mire kell a legjobban figyelni, ha profi tartalomgyártó szeretnél lenni az Insgram-on? 4 tanács, amit tarts be!

Tovább
Influencer Toplista

A legnagyobb magyar influencereket összesítő Toplisták egy helyen. Kerülj fel az Influencer Toplistára, vagy regisztrálj Influencer Programunkra influencerként, találd meg nálunk a tökéletes véleményvezért kampányodhoz márkaként.

Menüsáv
Legfrissebb cikkeink